Sunday, September 1, 2013

Karaoke Di Kbox Embassy The Spring Kuching Sarawak

Karaoke Di Kbox Embassy The Spring Kuching Sarawak
Saya berkesempatan untuk Karaoke Di Kbox Embassy The Spring Kuching Sarawak untuk membuat latihan vokal kerana memang saya gemar untuk menyanyi. 

 Kbox Embassy The Spring Kuching Sarawak 

Jadi saya mengambil keputusan untuk memilih Kbox Embassy The Spring untuk melepaskan bakat yang terpendam selepas berkali-kali pusing di Kuching mencari tempat karaoke yang sesuai tapi semua penuh. 



Antara tempat yang saya survey ialah Track7 Karaoke di Pullman,  K11 Karaoke di The Hills, Pop Wave di Padungan namun semua penuh. Akhirnya kami terus ke Kbox Embassy The Spring.



Yang agak sedihnya saya dapat bilik yang agak kecil & tidak dapat ditukar kerana "fully booked" memandangkan hari sabtu adalah "hari remaja" menurut kata pekerja di kaunter tersebut. 
Harga Kbox Embassy The Spring Kuching Sarawak
PS : Menurut rekod ini ialah kali kedua dalam seminggu saya ke sini. Yang gambar baju merah ialah gambar selepas karaoke pada beberapa hari lepas. Hehe memang kaki karaoke betul~


No comments:

Post a Comment